duminică, 28 noiembrie 2010

... ziua mea...

   Te astepti ca intr-o zi pe an toate sa-ti mearga bine. Sa stai cu cei dragi in limita timpului liber, sa fi pupat, strans in brate, sa primesti cadouri nu luna de pe cer ci ceva acolo...
   Se pare ca nu este asa cand cei dragi nu te inteleg ca ti-a aparut o problema... Parca se face o prapastie intre tine si ei iar cealalta margine nu o vezi deloc, esti in acelasi timp coplesit si mut de uimire de reactia pe care o au si mai astepti ca prostul cand ii vezi un simplu ,, La multi ani!"...atat...care nu vine nici la ora care te-ai nascut...
   Ceata sa ridicat...ma ridic, ma incalt, plec bombanind si ma duc sa scot un cui cu alt cui cum se zice. Imi caut prin telefon prietenii sa aflu in ce bar zac deja...sub influenta uitarii. Ma gandeam ca poate o muzica care nu imi place si cu ei, imi trece timpul mai usor. Nu am norocul asta, am nimerit intr-un bar cu specific sportiv si toti au inceput sa se uite la un meci de fotbal sport care nu ma pasioneaza deloc iar ochii ma ard de la fumul de tigara. Ospatara ma face atent ca nu sunt legat la sireturi zambind...
   Ies bucuros din bar ca macar cu asta m-am ales la trecerea dintre ani, am avut parte de un zambet...iar la prieteni ce mi-au dorit ei le doresc si eu de ziua mea de nastere.

Un comentariu:

  1. ...cu siguranta prietenii ti-au dorit ceea ce-si doresc si ei! ...doar ca nu toti pot avea ceea ce-si doresc...la multi ani!

    RăspundețiȘtergere