vineri, 12 noiembrie 2010

...surprize...

   Ce sa-i faci? Asta e viata! Cand te astepti mai putin poti avea o surpriza neplacuta sau una placuta, dar sa ai cinci surprize placute in aceeasi zi, nu stiu sa fi auzit pe multi...Parca mi-e frica, poate ca este prea mult dintr-o data.
   Dimineata cand m-am trezit, le-am aflat pe primele trei si nu imi venea sa ma dau jos din pat...as fi ramas acolo toata ziua. Am stat cam jumatate de ora sa ma adun, ma simteam intr-o stare de vraja.
   Cand primesti o surpriza neplacuta, toti te sfatuiesc sa te ridici si sa mergi mai departe. Cand primesti o surpriza placuta, sari in sus de bucurie si iar, si iar...dar la a cincea parca nu-ti vine sa mai sari si devii circumspect: sa sar sau  sa nu sar? asta e intrebarea...evident, nu am mai sarit. Poate exista pe undeva o scara a surprizelor placute... as vrea sa stiu unde anume pe aceasta scara sunt surprizele mele...
  
  

2 comentarii:

  1. "este la fel de neplacut sa primesti mai mult decat te asteptai, ca si sa primesti mai putin"...(G.B.Shaw)

    RăspundețiȘtergere