marți, 9 noiembrie 2010

...de vazut...

 In drumurile mele vad multe locuri frumoase si sunt mirat ca ele nu apar deloc intr-un ghid turistic. O sa incep sa va arat din ele.
Va prezint un loc interesant zic eu sau poate nu...ramane sa decideti voi daca treceti pe acolo...Pe valea Oltului, dupa ce iesi cu masina din Calimanesti-Caciulata spre Sibiu, la prima intersectie veti intalni un peco si imediat dupa el se afla pensiunea si restaurantul DADA situate chiar pe malul barajului din zona.  Am oprit pentru o pauza si sa mananc ceva cald, gandindu-ma sa comand un pastrav, dar  la intrare m-a izbit un miros de ciorba de fasole cu afumatura. Nu am rezistat si am comandat imediat o ciorba de fasole  care arata cam asa...cand au adus-o...

sincer era ca la mama acasa...  am dat atacul la mancare.
Evident ca nu puteam renunta la felul doi, ca la el ma gandeam de la inceput si am comandat un pastrav cu piure de cartofi...
Iar acum sa va arat peisajul in care am servit masa...nu imi venea sa ma ridic de acolo...









2 comentarii: