luni, 29 noiembrie 2010

...azi...

   Azi unii au inceput sa dreaga busuiocul, cum se spune... La multi ani! si scuze ca abia azi am vazut pe calendarul de pe birou ca ziua ta era sambata, dar intelege ca sambata nu am lucrat...sau: nu am deschis deloc mess-ul cu programul care imi anunta zilele de nastere ale cunoscutilor... cum facem sa iti trimitem un cadou?... bine, fie si asa...va iert.
   Tot azi m-am intalnit cu o fosta prietena la insistenta ei. Desi eram la serviciu a venit acolo... Ea s-a plans despre situatia in care a ajuns si mi-a cerut sfatul cum sa faca in continuare sa iasa cu bine. Auzind asta, m-a bufnit rasul... nu m-am putut abtine, sincer. Mi-am cerut scuze si am intrebat-o cum poate sa imi ceara sfatul mie, stiind ca de cand ne-am despartit m-a facut in toate felurile si s-a plans pe la toate colturile. O sa incerc sa o ajut...dar niste colegi care au recunoscut-o, m-au luat la misto... ce a mers o data merge si a doua oara!... sau chiar nu ai mai simtit ceva pentru ea cat ati stat de vorba, doar ai vazut ce aranjata era...sincer, nu. Singurul lucru cand ne-am luat la revedere  a fost ca ma gandeam de ce a venit tocmai la mine? nu are nici o prietena, desi se lauda la un moment dat ca are una sau doua...sau situatia este mult mai grava si nu a putut vorbi. Acum doua sau trei zile m-am intilnit cu niste rude de-ale ei si stiindu-i foarte apropiati, cand i-am intrebat ce mai face...fosta prietena au lasat capul in jos si au schimbat subiectul nu am mai insistat sa vorbim. Sa fi fost un semn ca va veni sa ma caute...

2 comentarii:

  1. ...si uite-asa poti uita cu usurinta de cele vechi si urate din viata ta...orice are un inceput...si-un sfarsit, fireste! succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...nu pot uita cu usurinta de cele vechi si placute este adevarat...dar ramane de vazut cat de mare este rahatul in care sa bagat...iar ca orice rahat din lume... pute

    RăspundețiȘtergere