luni, 29 noiembrie 2010

...sa fiu crezut?...

   De ce oare unii cred ca se vorbeste numai de ei ?... si numai de ei... interactionam cu atata lume in jurul nostru si poti vorbi de toti sau este o problema daca ii bagi in aceiasi oala? Eu zic ca se simt lezati doar cei care se regasesc intr-un anumit pasaj dintr-o povestire nu? Unii te cred, altii nu in cea ce faci, iar daca nu esti crezut atunci ce o sa faci?...le spargi capul... incerci sa-i convingi... din experienta mea, doar timpul te va ajuta asa zic eu dar poate nici timp numai ai...si ai vrea sa faci mai multe si mai multe, sa pui lucrurile la punct. Un om cand incepe sa faca o treaba se pregateste prima data, nu?... dupa care incepe. Cateodata poti vorbi de ceea ce faci alteori nu. Unii te vor face ingamfat sau ca te dai mare asa, ca sa impresionezi, altii... ca nu lucrezi mai deloc si esti foarte dubios de unde iti vin banii dar ei nu stiu ca ai doua servicii si iubesti patul cateodata. Te duci la un control ca te supara ochii si toti cei cu care te intalnesti pe drum se uita la tine cand le spui ce ai ca la un urs, mai ales ca obiceiul la noi este sa consulti doi medici, fiecare cu pretul lui, ca sa fii sigur de... diagnostic. Da ce aveti fratilor, de va speriati asa, am doar o conjunctivita... ca doar nu sunt de fier. Uite asa, sper sa imi iau cateva zile libere, ca dupa ce iti pui picaturi in ochi nu prea mai vezi pe unde calci...sau pe cine calci... sau nici asta nu o sa fiu crezut?...sincer, chiar nu imi mai pasa deja... dar cativa pasi sa ajung la wc trebuie sa fac nu?

2 comentarii:

  1. da, este o problema daca ii bagi pe toti in aceeasi oala...de-aici si proasta credibilitate...greselile sunt una, falsitatea, altceva...

    RăspundețiȘtergere
  2. ...si la graseli se poate cere scuze nu?...iar credibilitate pana nu pui omul intr-o situatie reala nu ai de unde sa stii cum reactioneaza...

    RăspundețiȘtergere