vineri, 10 decembrie 2010

...timp...

   Definitia cuvantului salbatic si aici ma refer la un om salbatic conform dexului este: om care fuge de lume, care nu respecta convenientele sociale, retras, izolat, singuratic, nesocial, ursuz.
   Ce declanseaza starea asta ... nu inteleg poate din cauza stresului si a vietii de zi cu zi nu devenim radioactivi de salbaticie? Nu are miros, nu se vede dar patrunde in toate relatiile noastre si ca orice radiatie asa cum am invatat la scoala, ramane acolo si contamineaza pentru mult timp. Ce sa facem daca nu suntem atenti ne iradiem cu salbaticie incet, incet, prietenii... pierzandu-i  pentru totdeauna.
   I-am contaminat asta e viata... nu am vrut si totusi trebuie sa ma fac inteles cu fapta, cu vorba pentru a-i decontamina dar asta cere timp pe care eu poate nu il mai am. Sigur ca cei din jurul meu nu sunt egoisti au poate si ei alte probleme si nu ne vad cand ne inchidem in noi din cauza unor trairi pe care le avem in acel timp al vietii...

2 comentarii:

  1. Draga getruck, bag de seama ca esti obosit si te cuprinde depresia! hai, ca nu-ti sade bine!
    Gandesti prea mult ,mai bine iei totul asa cum apare si nu mai pretinde perfectiune, nici de la tine, nici de la ceilalti. Un prieten adevarat nu se pierde niciodata, poate se rataceste de pe drumul tau, dar il regasesti si dupa 1000 de ani...

    RăspundețiȘtergere
  2. ...ai dreptate poate sunt obosit imi trebuie o vacanta mai lunga...sau o demisie?

    RăspundețiȘtergere