miercuri, 29 decembrie 2010

...multumesc...

   Rasfoind stirile si reportajele  de la inceputul lunii Decembrie pe diferite posturi de televiziune romanesti am observat ca una mi-a scapat. Reportajul despre doctorul Alexandru Pesamosca in care se prezinta situatia lui la 80 de ani locuieste intr-o rezerva a spitalului Marie Curie si la el ajung cazurile foarte dificile de copii cu probleme, dar nu se recunoaste asta.
   In scoala generala am facut sport de performanta si am castigat locul trei la nationale si locul trei la campionatul balcanic cum se desfasura pe atunci. Din cauza unui accident de la joaca, doctorii din urgenta au fost ...rezervati in a-mi pune un diagnostic si ajung dus de clubul sportiv direct la consultatie la Pesamosca. Desi imi era frica de spitale cum am intrat la el in cabinet m-a vrajit cu modul lui de a consulta. Din ce auzisem cand eram mic statea toata ziua acolo in spital, acolo era intreaga lui viata refuzand orice atentii si cadouri materiale. Un om dedicat meseriei lui suta la suta cum rar mai auzi in ziua de azi se isi petrece ultimi ani in saracie.
   Datorita lui am evitat o operatie si ii multumesc ca sunt bine si fara sechele.

   La multi ani si sanatate doctore...

2 comentarii:

  1. am auzit ca o fundatie il ajuta foarte mult. ileana.cosz

    RăspundețiȘtergere
  2. ...asa am auzit si eu ...as fi interesat sa directionez 2% din impozit... sti cumva numele ei?

    RăspundețiȘtergere