joi, 16 decembrie 2010

...doresc sa ader...

  Toti am auzit vorbindu-se in ultimul timp de aderarea la spatiul Schengen. Ca sa aderi trebuie sa intelegi si sa accepti anumite conditii.
   Eu sincer as adera la alt spatiu pe care nu stiu cum sa-l denumesc. Am auzit de el intr-o discutie intre  prieteni. Ei s-au inteles si au acceptat ca din lipsa banilor de craciun sa nu isi faca nici un cadou si sa nu se supere din cauza asta... trist nu?
   La spatiul lor doresc sa ader tot din lipsa banilor evident. Cum sa-l denumesc chiar nu imi vine nimic in minte, poate ma ajuta cineva cu o... denumire.
   Ce ziceti de...spatiul fara cadouri 2010... sau spatiul craciun 2010...?
   Azi o sa depun o cerere de aderare ca ma incadrez in conditiile lor... sa vedem ma primesc?

10 comentarii:

  1. Firesc, nu trist...Ar fi un prim pas spre schimbare...tinand cont de faptul ca inceputul unei schimbari nu este "a face", ci "a fi"...un "spatiu" fara cadouri de Craciun, in conditiile economice de azi, n-ar afecta dragostea, bucuria, adevarul, caci unde acestea sunt, exista si comunicare...
    As numi spatiul...CODUL TRIUNGHIULAR...(dragoste, adevar, bucurie), iar password-ul sa fie: "Cadoul tau sunt eu"...

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Erys, nu e doar firesc, e chiar frumos!Pass-ul e ok, dar nu ma incanta denumirea.Nu te gandesti la altceva, mai "rotund"? (nu-mi prea plac formele geometrice cu colturi, ma agreseaza vizual).
    Iti doresc tot binele din lume si Sarbatori fericite, in 2010, 2011 si in toti anii...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand cele trei "colturi" se vor uni, te vei afla in echilibru, nu vei simti agresiune, ci din contra...triunghiul, trinitatea, este semnul sentimentului profund...actiune, reactiune si neutralitate...minte, trup si suflet...credinta, speranta, mila...dragoste, adevar si bucurie...iata cate elemente chiar pot "rotunji" o inima...

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place place password-ul cum suna... incitanta parola iar de aderat nu stiu inca...

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Anonim, iti multumesc atat pentru urarile de bine, cat si pentru aprecierile facute celor scrise de mine! Sunt convinsa ca ai vrut sa comentezi cele scrise de getruck in postarea sa, nu comentariul meu...sa-l lasam pe el sa hotarasca, ce spui? Credeam ca-i vei da tu o idee de nume pentru "spatiul" la care doreste sa adere, asta era si cerinta sa...si pentru ca ai si niste preferinte clare, il poti ajuta mai bine decat am facut-o eu...poate impartasiti aceleasi idei si gusturi si-atunci totul va capata un sens...Inchei cu scuze ca v-am inoportunat cu o parere personala referitoare la cele scrise de autorul blogului si va doresc din inima amandoura sarbatori cu bine, bucurie si lumina!

    RăspundețiȘtergere
  7. PAi, nu e o noutate....
    Pe alte meleaguri nici nu e nevoie de vorbe; la vreme de criza, se subîntelege: "pas" nu numai de la cadouri, dar si de la mici placeri care costa: invitatii la cinema, la o pizza etc...
    Asteptam vremuri mai bune:)

    Sarbatori fericite, Getruck, tie si celor dragi!

    RăspundețiȘtergere
  8. mai sper totusi ca nu ai aderat. ileana.cosz

    RăspundețiȘtergere
  9. ...am aderat si...nu am murit ileano...asa cum spunea cineva mai sus am dat un pas anul asta

    RăspundețiȘtergere