luni, 27 decembrie 2010

...cateodata...

  Anul asta de craciun nu am dorit sa ma uit deloc la mesajele primite si nu stiu de ce... am vrut poate sa sorb cu totul locul unde am petrecut sarbatorile. Nu am simtit deloc ca cineva ma va aseza la o masa a tacerii la sfarsitul craciunului, unde nu spunem nimic si lasam timpul sa treaca pe langa noi uitandu-ne prin ceata si asteptand in frig vremuri mai bune... sau sa ne odihnim. Se spune in popor ca ce sta in frig cateodata se pastreaza mai bine, oare? Abia azi am raspuns la toate sms-urile primite sub influenta unor degete de Grasa de Cotnari... cred ca au fost niste mesaje... calde.

3 comentarii:

  1. iesi din ceata si treci la caldura. asa te stiu eu. ileana.cosz

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. uite cine te stia mai bine, foarte bine...cred ca un asa fat frumos cu o asa ileana cosz se intelegeau mai bine decat oricine, caci sunt la fel. si poate ca ceea ce faceai tu de craciun unora, nu le faceai tuturor, nu?...depide cine platea mai mult, sau depinde ce avantaj era, nu? ca doar nimic nu e gratis la tine. nu te plange, toate sunt facute de mana ta si dorite de sufletul tau. pana la gasirea clantzei potrivite, in cautarea careia esti permanent. spuneai intr-o postare sa avem grija ce ne dorim, ca...hahaha, stiai tu ce stiai. deci asta ai dorit, asta ai avut! bravos, felicitari! oamenii care ranesc, trebuie sa stie ca fac asta. dar iata ca nici in frig n-ai aflat :) iata, pe cine n-ai ranit, te invita la caldurica...deh, dupa merite, fiecare. nu esti sincer deloc, nu-mi place. daca nu poti sa spui tot, mai bine nu mai spune nimic. intelege lumea altceva. si chiar sare sa te consoleze. ceea ce-ti place, cred. iti doresc ca atunci cand gasesti clantza potrivita, sa o tratezi cu mai mult respect si afectiune...ca s-ar putea sa ruginesca repede.

    RăspundețiȘtergere