vineri, 31 decembrie 2010

...La multi ani...


Aceasta felicitare am primit-o acum un an de la o prietena. Mi-a placut asa de mult incat am inramat-o si pus-o pe un perete langa alte tablouri dragi mie... Pe ea scrie asa...                                                       
La Multi Ani!
Nimeni nu te-a intrebat,
daca-ti doreai sa vii pe lume,
la fel cum si plecarea
va fi hotarata de altcineva.
Insa timpul              
dintre aceste doua puncte
iti apartine               
in totalitate doar tie!
Foloseste-l bine!     
Nu stiu cine a scris versurile dar mi-au placut foarte tare.
Pentru cei care m-au citit va doresc La multi ani! ,sanatate si noroc pe 2011.






     

4 comentarii:

  1. la multi ani! sanatate si tie. ileana.cosz.

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoase versuri... ileana.cosz

    RăspundețiȘtergere
  3. wow...in timp ce citeam aici, un tablou a cazut de pe perete...m-am cam speriat...insa iata ce scria pe spatele lui:

    "Nu trebuie sa treci Alpii ca sa te iubeasca toti copiii,
    Trebuie doar sa-ti ridici aura cazuta in noroi.
    Stralucind din nou fulgi de lumina colorati,
    Poti fi invatator si copil, mozaic de cer si pamant.
    Nu trebuie sa treci oceane ca sa te iubeasca florile,
    Trebuie doar sa tragi aer albastru in piept
    Soptind apoi muzici blande si ferestre deschise
    Poti fi gand si ecou, instrument si nota de inceput".

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere