luni, 10 ianuarie 2011

...nu stiti sa va orientati...

    Pe unii ii scoate din sarite cuvantul pula sau... tarfa... sau rahat. De cativa ani aud mereu o expresie  care ma scoate din sarite din ce in ce mai tare... "nu stii sa te orientezi"... de parca ar trebui ca in tot ce faci sa ai o busola la tine. La munca dai de o problema, incerci sa o rezolvi, iti dai si sufletul... nu iese... seful te ia la rost ca "nu te-ai orientat". In familie apare o problema, incerci sa o rezolvi, te dai peste cap si nu iese... la fel rudele si unii prieteni iti spun ca "nu te-ai orientat"...
   In viitor cand o sa apara probleme le transmit lor spre rezolvare sa vedem daca ei se orienteaza mai bine, asa cum spun, ca doar cand au vazut cum te zbati au stat pe margine si au comentat. Desi nordul ramane... nord si sudul... sud, toti  au doamne o busola dupa care se ghideaza. Dupa ea se pricep la fotbal, politica, femei si la condus masini in tara asta. Am uitat sa adaug ca se mai pricep si la luat credite in euro sau franci elvetieni, de parca salariul lor ar fi in monedele respective si nu in lei si acum chitaie ca a crescut cursul valutar...
  Nah, ca acum s-a intors roata ... domnilor, "nu stiti sa va orientati"? vi s-a stricat busola?... dadeam si eu un exemplu...

2 comentarii:

  1. In aceeasi serie am descoperit si eu cateva expresii noi, care m-au scos din sarite... "cu cine faci banking?", de parca nu s-ar putea spune "tu de la ce banca te imprumuti?"... asta tot à propos de orientarea financiara:)

    Bine te-am regasit in 2011, Getruck!:)
    o multime de lecturi placute am descoperit in spatiul tau:) merci...

    RăspundețiȘtergere
  2. ...multam si sper sa iti captez atentia pe 2011...o zi si o lectura placuta in continuare...

    RăspundețiȘtergere