vineri, 14 ianuarie 2011

...ce fac eu azi...


   In unele dimineti dupa ce te trezesti parca ti se  prefigureaza cum va fii toata ziua dupa o anumita intamplare care te umple de nervi. Incerci sa negi lucrul asta dar din primele minute stii ca orice ai face in ziua aia tot asa va fi oricum te vei da peste cap... in concluzie si aici vorbesc din experienta fara a ma da mare mai bine faci altceva... orice altceva decat ti-ai propus. M-am calmat asa ca am schimbat tot programul...
   Lucrez tura si azi sunt liber asa ca imi pot permite anumite lucruri... incep cu o muzica care imi place mie, un vin... stiu e cam devreme dar trebuie sa ne luam avant nu?... sa vedem ce fac eu azi sau pe unde voi ajunge la sfarsitul zilei... la mare sa fac o baie in ea sau la munte... sa ma dau cu capul de zapada.
   Am schimbat programul si nimeni nu a facut nazuri... deci aveau chef si ei de treaba nu? si se plang toata ziua ca nu le ajung banii.
   La horoscop tot imi spune ca voi avea nu stiu ce oferte de nerefuzat in fiecare zi... pe naiba



   Cred ca mie dor de un drum...

2 comentarii:

  1. Muzica perfecta pentru orele de mele de aerobic, sunt pluta la genul asta de muzica...:))
    Eh, nu e devreme pentru un vin, 11:44 e ora perfecta pentru aperitiv:) Si apoi e vineri, schimbarea programului pica bine:))
    Week-end placut...

    RăspundețiȘtergere
  2. ...multam de trecere duminica placuta si tie...

    RăspundețiȘtergere