miercuri, 26 ianuarie 2011

... reclama 3 T-Mobile...

4 comentarii:

  1. m-au descretit reclamele postate de tine si le-am revazut de mai multe ori cu placere. nu lucrezi pentru T-mobile nu?ileana.cosz

    RăspundețiȘtergere
  2. E uimitor! Mereu am spus ca Dumnezeu e doar la un suflet distanta.
    Am citit tot, dar absolut tot, cu sufletul la gura. Evident am inceput cu cele mai recente postari ale tale. Ajungand la prima postare, am inteles.
    Asa s-a nascut si blogul meu. Am castigat prima batalie cu cancerul si am inceput sa scriu.
    Recunosc un OM, il apreciez si il respect. Drum drept si lumina in suflet iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. ...ptr. ileana... multam de trecere si as vrea sa lucrez la T-mobile... cunosti pe cineva pe acolo? se mai fac angajari pe la ei?

    RăspundețiȘtergere
  4. ...ptr. good girl... multa sanatate si analize cat mai bune in viitor...

    RăspundețiȘtergere