sâmbătă, 23 octombrie 2010

Mi-e dor...

   De la un timp cercul meu de prieteni imi simte framantarile. Nu au zis nimic, poate pentru ca nu intelegeau, dar de ieri au luat foc cu totii si m-au invitat la ei in vizita.
   Din discutii am constatat ca si ei au framantarile lor, cu bune si cu rele.
   La horoscop spunea ca o sa aflu un secret si am ras cu ei de asta. Am servit un pahar cu vin rosu... si inca unul, desi as fi recurs la metoda de imbatare fortata...as fi dorit un drum la munte dar nu s-a putut.
   Dimineata...buimac si clatinandu-ma, aflu marele secret. Scarbit, mi-am dat seama de unde bate vantul de aproximativ trei săptămîni. Speram ca dupa plimbarea la malul marii sa ma adun, dar constat ca nu mai stiu unde am parcat masina.
   Mi-e dor sa stau de vorba cu un prieten...

2 comentarii: