vineri, 22 octombrie 2010

Atunci de ce m-ai intrebat ?...

  Dupa o seara in care toate telefoanele m-au scos din sarite, un prieten marinar m-a invitat la o petrecere cu ocazia intoarcerii sale din voiaj, unde ar fi fost muzica de toate culorile, fete, mancare.
  Am ajuns...pe masa predominau mezelurile si carnea. Nu ca acum as fi devenit un vegetarian, dar nu ma mai ating decat de peste, care din pacate nu se afla pe masa. Hm... nici macar o salata de rosii cu vinete...nasol.
  Toti goleau tava cu carnati si vorbeau despre cum se chinuie sa tina regim. Am fost intrebat la ce sala merg sau ce exercitii fac sa ma mentin asa. Le explic ca partea buna de cand tin regimul este ca nu mai fluctuez in greutate intre 95 kg si 103 kg, stabilizandu-ma la 86 kg. Problema la 103 kg era ca nu mai incapeam deloc in garderoba.
  La un moment dat, gazda m-a intreabat ce muzica as dori sa ascult. Mi-am exprimat optiunea si mi s-a raspuns ca nu se poate asculta aceasta muzica... Atunci de ce m-ai intrebat ?...Intr-o clipa m-am simtit intre lumi.

Un comentariu: