vineri, 29 octombrie 2010

Despre cadouri

   Cadourile ne plac tuturor si cateodata pot fi lucruri banale sau lucruri mai complicate, pot fi oferite de sarbatori sau cand mergi intr-o vizita. Mie imi plac cadourile...sa zicem mai practice, adica incerc sa imi dau seama ce ar avea nevoie un prieten. De exemplu, anul trecut am facut cadou unui prieten un bec economic de sarbatorile de iarna...a fost un cadou mai traznit?  In timp, mi-am dat seama ca nu i-a placut, chiar si a recunoscut asta. Nu stiu, dar mie mi-a facut placere sa-l ofer. Ma intreb pe viitor ce cadou sa ii fac ?
presents Pictures, Images and Photos

4 comentarii:

  1. norocul tau este ca sunt atat de multe variante...

    RăspundețiȘtergere
  2. variante din care nu stiu care ii fac placere sau nu, mai trebuie cercetat

    RăspundețiȘtergere
  3. Cam dificila persoana, nu trebuia sa spuna ca nu i-a placut cadoul- HP

    RăspundețiȘtergere
  4. anonim are dreptate!...probabil ca persoanele care nu sunt dificile, cand primesc de craciun o matura, sunt fericite.

    RăspundețiȘtergere