vineri, 13 aprilie 2012

ruda...

   Unii te baga  si se baga in seama doar pentru ca esti ruda cu o persoana importanta, cu functie si pozitie  in alt loc decat orasul in care locuiesti. Asa este la noi in romanica mioritica. Noroc ca am obiceiul de a ma spala la fund si curat fiind pot fi pupat oricand, dar cand persoana este arestata din lacomia care a cuprins-o subit toti se uita la tine ca la un infractor. Treziti-va ca nu am furat impreuna si din ce a acumulat ruda in timp nu a impartit nimic cu mine, imi vine sa le strig... nu ai cu cine sa discuti problema orice ai zice. In mintea lor toata situatia creeata este bine insurubata.
  Imi vine sa rad ca acum cand ruda are probleme si-a adus aminte ca mai traiesc inca si eu undeva intr-un capat de tara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu