marți, 10 aprilie 2012

caruta..

 Am inceput sa caut acul in carul cu fan. Neavand experienta am inceput cautarile cu un magnet. Cine si-a dat seama ce fac s-a prapadit de ras. Transpirat si negasindu-l m-am gandit sa adopt o atitudine de cautare mai stiintifica asa ca, ma duc la cursuri de cautatori de aur poate acolo invat ceva nou, ceva inedit in a cauta. Dar si acolo toate metodele sunt vechi adica stiam de ele. Tot gandindu-ma ca sa fac am decis sa incep si cursul de scafandri poate acolo invat sa caut in adancuri...
 Da de unde nu am inteles nimic la curs si am simtit o vraja a marii prin toti porii...
 Si uite asa a trecut timp pierdut in cautari si discutii cu tot felul cu profesori, scafandrii si cautatori de aur. La un moment dat nu stiu de unde a venit ideea de a face o tomografie la caruta. Toate bune si frumoase dar cum sa bagi ditamai caruta in tomograf?

2 comentarii: