luni, 16 mai 2011

Periculos

   Cand imi vine randul la serviciu lucrez si noaptea. Cateodata programul este mai lejer si inevitabil te uiti la televizor ca sa treaca timpul. Avantajul este ca stai treaz si dimineata esti cu stirile pus la punct. Dezavantaje... le discutam altadata.
   Noaptea tot felul de programe si sigur fiecare ar dori sa se uite la cel preferat de el. Ca sa nu ne certam pe televizor am hotarat ca fiecare coleg sa aiba o zi a lui si la ce isi doreste el sa se uite... se uita si ceilalti fara alte comentarii. Poate fi orice. Democratie nu...
   Azi noapte sa ales programul national TVR2 cu bucatarul Jamie Olivier.

    Toate bune si frumoase ne-am uitat, dar au aparut problemele dupa vizionare. Fiecare desi declara ca a adoptat stilul meu de nu mai manca noaptea toti au dat atacul la pachetelul de mancare sau au plecat la alimentara sa-si cumpere ceva. Recunosc si eu am avut probleme cu stomacul dupa un asa documentar. Am stins problema pana la urma cu un ceai.
   "Periculos Jamie Olivier daca este vizionat la ore nepotrivite" am tras concluzia cu totii. Asa cum la copii se pune limita de varsta la unele filme si reportaje asa ar trebui pusa si o limita de ora la emisiunile cu si despre mancare, nu?
   Daca nu ma credeti uitati-va la un asemenea reportaj noaptea la ora 01, dupa ce ati servit masa de seara la ora 20.30 sau 21.00.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu