luni, 9 mai 2011

Nu

   Ofertele sunt limitate in spatiu si timp sau unele dupa cum zic unii poti profita doar o data de ele. Altii in schimb zic ca sunt ca si ultimul tren pe care il apuci o data in viata.
   Da de unde zic eu si la companiile de telefonie mobila ofertele vechi dispar si apar altele noi iar intr-o gara maine sunt si alte trenuri doar nu se darama gara dupa ultimul tren de azi.
   Am zis ofertei un "NU" de au ramas toti cu gura cascata si in camera se auzea doar zumzaitul aparatului de aer conditionat. M-au invitat la discutii la pranz sau mai pe seara poate ma razgandesc. La al doilea "NU" au inceput toti deodata sa comenteze ca poate din cauza problemelor aparute refuz o asa oferta cand altii s-ar da peste cap pentru un asa post.
   M-am ridicat zambind si le-am raspuns ca nu din cauza problemelor ii refuz ci din cauza stilului in care se lucreaza una se promite si alta se face dupa aceea in timp. "Si cine va reprezinta acolo?... eu. Cine primeste bobarnacele ca voi nu va tineti promisiunile?... doar eu."
   Am iesit afara din birou fara a mai saluta. In spate auzeam tot felul de comentarii si mi-a venit o melodie in cap pe care am inceput sa o fredonez cu gandul in alta parte.

2 comentarii:

  1. ha ha!
    Bravo tie! daca in lumea asta mai functioneaza ceva, e datorita oamenilor care stiu sa spuna "nu"...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multam. Sa vedem unde ajungem cu lumea asta...

    RăspundețiȘtergere