joi, 5 mai 2011

nu sunt...

   Zidurile imi apar in fata de la un timp ca ciupercile dupa ploaie. Poate nu te concentrezi de ajuns ca sa le treci sau poate nu te... turezi mai tare ca sa le darami... imi spuneau cunoscutii. Oare?
   Cumpar anul trecut pe 5 mai rovinieta pe un an de zile ca sa nu imi mai bat capul cu taxa de... drum. De trei saptamani imi curg de la Compania Nationala de Drumuri si Poduri amenzi ca nu am platit taxa de drum. In prima faza am zis ca nu este adevarat sau ca este vreo gluma dar dupa ce o primesti pe a sasea... deja gluma se ingroasa. Sincer nu inteleg cum pana in luna noiembrie rovinieta fost buna si dupa aceea nu. Ca aceste amenzi sa le contest trebuie conform legii sa ma deplasez la judecatoria pe raza careia sa emis procesul verbal... alta buba, alti bani. Daca stau sa ma gandesc am fost si la  Valcea, Sibiu, Hunedoara, Galati, Iasi... doar masina a circulat.
   Ajuns la un avocat ma intalnesc cu un cunoscut transportator care si el are aceeasi problema numai ca la el camionul a circulat mult mai mult si implicit are mai multe amenzi decat mine.
   Fara sa vreau am zambit cum nu am mai facut-o de mult timp si nu din rautate ci de faptul ca poate mi-am dat seama ca nu sunt singurul cu aceasta problema.
 

4 comentarii:

  1. Bravos, natiune! Ceva anormal? Nuuuuuuuuuuuu......

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar daca... dureaza ceva timp da compania in judecata. Poate asa isi fac treaba cum trebuie. ileanacosz.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iar ptr. ziduri... nu ai un prieten cu un buldozer :) ileanacosz.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ptr. anonim, normalul ni se pare deja anormal si nu o zic eu o zic si altii.
    Ptr. ileanacosz, i-am dat in judecata si acum caut buldozer.

    RăspundețiȘtergere