miercuri, 13 aprilie 2011

A treia vizita...

   Toate stau nemiscate... asteapta sa li se termine solutiile perfuzabile si deoadata incepe agitatia. Nu se pot intoarce sa priveasca ce se discuta, dar dupa pozitia capului si dupa cum isi intorc urechile sa auda mai bine, imi dau seama ca sunt atente la tot ce se discuta si nu inteleg de ce..
   Dar cine a venit in vizita la tine? ce intrebare, ma gandeam si eu ca ii poate pune, ca abia vorbeste. Dupa trasaturile asemanatoare erau copiii... bolnavului.  Mai urmeaza un set de intrebari intr-o liniste totala... Parca plutea ceva in aer in salonul respectiv, iar eu nu intelegeam nimic. Maica mea si-a dus cu chin mana la gura si a pus un deget la buze.
   La un moment dat, a aparut in usa salonului un tip solid, imbracat intr-un costum negru, cu o fata rosie ca dupa mai multe pahare de vin si le spune copiilor: dragilor, nu o mai chinuiti atata cu intrebarile, casa a dat-o congregatiei!! Am ramas nemiscat... da, din aceasta cauza era asa de liniste. Sa vezi ce scandal iese acum!
   Copiii s-au ridicat si i-au spus calm preotului sau pastorului respectiv: daca tie sau congregatiei v-a lasat casa, voi de acum inainte sa-i aduceti medicamente si sa aveti grija de ea...
   Din acea zi nu i-am mai vazut trecand prin salon nici pe copii, nici pe pastor sau vreun alt membru al congregatiei, nici in vizita si nici sa-i aduca medicamente batranei.  Intr-o zi pe la pranz a venit in salon fara sa o simta nimeni si a ridicat-o  la ceruri moartea. Pana in ultimul moment si-a chemat copiii... De ce pe ei si nu pe pastor, nu inteleg.

2 comentarii:

  1. Bine te-am regasit, Getruck.
    Imi pare rau sa aflu ca mama ti-e bolnava, ca esti surmenat si ca te bati cu sistemul sanitar...
    Insa ma bucur sa stiu ca prietenul japonez pentru care te ingrijorai a dat un semn de viata.

    Mult curaj si nu te da batut, o sa fie totul bine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de imbarbatari, sper sa fie bine pana la urma.

    RăspundețiȘtergere