joi, 14 martie 2013

o dau gata

  Unii o dau gata cu o cafea, altii cu o lamaie sau cu un dus. Mai este o metoda de care nu am auzit pana acum deloc la nimeni si totusi am simtit-o pe pielea mea. Efectul este indiferent de ora instantaneu de lunga durata garantat. Sa ti se spuna ca ti-a murit cineva drag iar oboseala iti dispare... Oau, am coborat dintr-un carusel  si m-am urcat intr-altul? Toti prietenii, rudele, vecinii, cunostintele si ultimul smecher din toata invarteala lucrurilor... desigur la popa ma refer, incep parca sa se invarta in jurul tau din ce in ce mai repede si vrei sa stai jos. Constati ca  singurul care ramane  nemiscat si rece dupa ce il atingi este mortul.
  Acasa ai vrea sa vorbesti cu ea dar camera este goala si in liniste doar palpaiala lumanarii este singurul lucru care mai misca  pe pereti in mirosul de tamaie. Dumnezeu sa o odihnesca.

2 comentarii: