luni, 25 martie 2013

Artista din Valcea

  La restaurantul Artista din Valcea imediat cum am intrat ni s-au adus meniurile si pana ne hotaram ce sa comandam de mancare, ni s-a recomandat sa luam ceva de baut. Am comandat un vin fiert si limonada care ne au fost aduse in aproximativ 10 minute. Dupa ce au venit bauturile am dat comanda de niste pizze. Vinul mirosea bestial. Iti venea sa il sorbi cu nasul, nu cu gura. Pizzele  au venit in jumatate de ora asa cum a spus si ospatarul. La wc era curat de puteai sa dormi pe jos. Mancarea a fost foarte buna iar spre surpriza noastra cand s-a golit carafa de vin am gasit in ea o bucatica de scortisoara. Preturile au fost urmatoarele:
   pizza l`artista                  -21.00 lei
   pizza cu ton                    -17.00 lei
   pizza quattro stagion       -19.00 lei
   pizza ozn                        -22.00 lei, nu am mai auzit niciodata de o asa denumire
   apa plata bucovina  0,5L-  4.00 lei
   limonada cu miere   1,0L-13.00 lei
   vin fiert rosu carafa 1,0L-20.00 lei
   sos de rosii dulce            - 1,50 lei
   sos de rosii picant          - 1,50 lei.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu