vineri, 11 mai 2012

fantoma

  O privire aruncata pe un calendar dimineata la munca si o amintire din trecut de care uitasem a inceput sa ma bantuie. Fantoma aparuta nu vrut sa dispara deloc din gandurile mele zgariiandu-ma incotinuu pe creier si peste zi. Nimeni si nimic nu mi-a intrat in voie. Toti ma enervau si parca toti tipau la mine. Cred ca  m-au crezut ciufut dar nimeni nu a inteles ca merg din nou la analize. Au impresia ca sunt ok si pot fi trimis pe luna in fundul gol. O futu-i iar ma lovesc de magnificul sistem medical romanesc care nu se mai schimba odata...

2 comentarii:

  1. Imi permit sa imi exprim opinia asupra acestui subiect doar pentru ca si eu am fost pana in iad si inapoi si stiu perfect cat de singur esti, inconjurat fiind de toata lumea.
    Fantoma aceasta nu va disparea pentru ca e o parte din tine. Tot ce poti sa faci e sa traiesti cu ea intr-o simbioza perfecta.
    Daca imi permiti un sfat, invata sa fii egoist. Ce-ti pasa ce cred ceilalti? Ce daca au crezut ca esti ciufut? Habar nu au ce simti. Vin si te intreaba: "Si, in afara faptului ca ti-e rau, ti-e bine, nu?"
    Analizele tale vor iesi bine. De unde stiu? Pentru ca anul acesta, analizele oamenilor buni, frumosi si destepti, ies bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa tin cont de sfat good girl in legatura cu simbioza dintre mine si fantoma. multumesc de incurajari si o zi placuta sa ai.

    RăspundețiȘtergere