joi, 3 mai 2012

o casa

   A fost o data... o casa.
   O casa simpla, fara imbunatatiri cum ar zice cei din imobiliare... este de vanzare. Totusi are un defect care pote fi de constructie sau poate de viata. Acum am ajuns sa o... ocolesc desi inainte in unele zile  parca aveam o sete pana sa ii trec pragul. Ai grija domnule presedinte asa mi-a spus un prieten calugar alintandu-ma, te-am visat cum intrai si ieseai din casa de la malul marii. Esti singura persoana
imbracata in alb dintre toate celelalte care imprastie fumul negru din jurul ei.




3 comentarii:

  1. ai o impresie prea buna despre tine, lucru care nu tine de nicio viziune a vreunui calugar...ci de minciuna care ti-a devenit un stil de viata. iluziile au lentile ciudate. cei pe care-i vezi in culori mai sumbre decat ale tale poate ca sunt altfel. n-ai fost pregatit sa-i vezi asa cum sunt, insa ei au fost pregatiti sa te vada asa cum esti. casa care te-a primit cum se cuvine, cu incredere si cu multa dragoste si careia tu i-ai spus "du-te naibii", nu mai este de vanzare. nu mai esti informat. dar e semn bun ca nu s-a vandut. astept urmatoarea postare in care poate iti vei recunoaste adevarata "sete", adevarata coloana de "fum" care-ti este inlauntru sau adevaratele alegeri.

    RăspundețiȘtergere
  2. am scris destul de clar: de la malul marii. stai cumva in casa mamei mele vitrege anonimule?. timpul mi-a dovedit ca agitam fumul de interese din jurul ei. ma mira setea de ce este scris de acest blog cand tu te raportezi numai la universul tau. mai sunt si altele. p.s. nu eu am folosit primul cuvantul du-te naibi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "casa mamei tale vitrege"?!:)....imi amintesc doar ca povestea spusa de tine era altfel. probabil adaptata dupa cum voiai sa impresionezi.
      p.s.- stiu sigur ca ai raspuns doar ca sa te creada altcineva. adevarul insa il stiu doar unii. pacat...nu-i frumos, mai ales ca iar spui lucruri ciudate si nu-ti amintesti deloc in cate ai fost primul...
      dar poate esti un sfant imbracat in alb si alintat de universul tau paralel si nimeni nu crede asta. cine a indraznit sa creada a sfarsit mistuit de lumina ta "binefacatoare".
      succes.
      sper sa-ti fie dor de comentariile mele (pe care le poti sterge).
      universul meu acum are mai multe lumi si e plin de armonie si iubire. si asta doar pentru ca s-a "imprastiat fumul".

      Ștergere