marți, 22 februarie 2011

...unii...

  Nu exita deja intalnire cu vreun prieten sau mai multi prieteni sa nu discutam si despre telefoanele mobile. Se mai spune intre cunoscutii mei ca discutam despre CELULITA... deh, termen nou in limbajul mioritic.
  In timpul celulitei... la un moment dat fiecare isi arata scula... ce poate sa faca si cat face... net, mess, muzica, gps, poze. Nu stiu de ce toti sunt curiosi ce poze ai facut cu cei dragi, copii, prieteni, sotie, sot, catel, pisica, masina, gradina, amanta... locul unde mananci cand esti in deplasare, locul unde este cea mai buna pizza din oras, unde se bea cel mai bun vin la carafa, cea mai buna cafea...
   Si totusi sunt oameni care au telefon mobil care face poze, dar nu au nici o poza facuta cu el. Ori nu s-au adaptat cu tehnica, ori nu vor. Eu ii consider perfect normali pe acestia, dar unii asa zisi psihologi, nu...

9 comentarii:

  1. Eu stau prost cu celulita (sic!)
    Am un telefon banal, fara nicio imbunatatire si umblu cu aparatul fotografic in geanta:)
    Cred ca sunt un caz grav:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am un telefon fara nici o poza in el. Am ceva la cap daca fac poze cu el doar in concediu? ileanacosz.

    RăspundețiȘtergere
  4. ...ptr. Karla... nu esti deloc un caz, iar grav nici atat:) doar stii cum este la romani, cum o dai tot nu iese bine, ori ca ai unul banal sau ultimul tip.

    RăspundețiȘtergere
  5. ...ptr. ileanacosz... sigur nu ai nimic la cap fiecare il poate folosi cum doreste in concediu, la munca, cine stie peste catva ani ce o sa facem cu un telefon mobil...

    RăspundețiȘtergere
  6. Sper ca ai o lada de gunoi unde sa ii arunci pe respectivi psihologi. Fac cinste cu o Filandia sa mai cureti locul... e ce zici de oferta?:))HP.

    RăspundețiȘtergere
  7. ...ptr. HP... tu pune Finlandia ca eu pun un Murfatlar, Pinot Noir din anul de seceta 2007+ niste peste afumat cu branza de vaci, ceapa si paine de casa... e ce zici de oferta?

    RăspundețiȘtergere
  8. Oprestete te rog, imi ploua in gura dupa mancarea de acasa. Auzi da o mancarica de fasole ai? HP.

    RăspundețiȘtergere
  9. ...ptr HP... da am, iti trimit o portie prin fax?:))

    RăspundețiȘtergere