sâmbătă, 5 februarie 2011

...o mai tine asa?...

   Din nou dau piept cu sistemul sanitar, care ma mir cum de mai respira.Te astepti dupa un timp ca anumite metehne si obiceiuri sau cutume sa se schimbe in bine, dar nu este asa.
   Prima faza pentru cineva care a mai fost prin zona este ca santurile din vara, toamna sunt tot acolo... probabil fiind spital militar cineva  ar vrea ca tot personalul sa nu uite unde lucreaza. Dupa ce ca sunt... subdimensionati ca numar ar dori sa-i scoata la instructie cand au timp liber... deh... Faci analize si unele se pierd de parca au intrat in pamant sau a fost vizitat spitalul de extrateresti si au teleportat rezultatele in nu stiu ce colt al galaxiei... Incet  mergi pe aleea principala si constati ca au aparut o serie de bariere pentru masini de parca esti pe un teren de atletism... am numarat pe unde am trecut eu sase bariere, moderne cu telecomanda si cartela... sunt sigur ca sunt mai multe. Nu ar fi fost mai bine sa fi luat de banii care s-au dat pe ele ceva folositor pentru pacienti... vreo aparatura ceva? Repet analiza si ies afara in curte sa merg spre bufetul spitalului unde as dori sa mananc ceva, pentru ca ma simt slabit si ametit de la cat sange am dat din nou. Acolo preturile erau mici si cu 10 lei noi puteai manca o salata de muraturi, rosii, castraveti si niste cartofi prajiti, ca sa-ti revii. Surpriza, bufetul este desfiintat!... Ma intorc la asistente dorind sa-mi iau de la ele restul de acte medicale lasate. Imediat simt ca nu mi-e bine si ma intreaba ce am patit de sunt asa de alb la fata... le spun ca am cautat bufetu' si ca a disparut si ala... le bufneste rasul...ma trag la ele in birou si imi fac semn cu mana la buze sa le urmez pana intr-un loc. Sincer, ma gandeam ca au schimbat locul bufetului, cand colo, am ajuns in sala de mese a sectiei respective unde mi-au intins imediat pe doi biscuiti branza de vaci...Mananc biscuiti si in acelasi timp ascult barfa asistentelor despre noul director care dorind sa elimine niste servicii de proasta calitate a inchis bufetul... Peste drum am constatat in doua locuri ca acelasi meniu costa de la 22,5 lei noi in sus. 
   Aoleu... nimic nu s-a schimbat inca in sistemul sanitar la noi...oare cat o mai tine asa?
 

2 comentarii:

  1. la ce ministri avem la ce te astepti, trezestete nimic nu se schimba prea curand.ileanacosz.

    RăspundețiȘtergere