duminică, 23 octombrie 2011

amintiri

   Intotdeauna cand cauti un lucru gasesti altul de care ai avut nevoie mai devreme.  Neinsemnat pentru altii dar cu o greutate foarte mare in amintiri pentru mine, m-a facut sa zambesc instantaneu la vederea lui.
   Din cauza lor era sa pierd o imbarcare intr-un avion. Personalul feminin de la control bagaje nu stia ce sunt si a cerut ajutorul colegilor.  Deja gasise primul terorist. Sincer deja ma gandeam sa mai intarzie cu verificarea sa pierd si eu avionul, poate... mai stau o zi pe cheltuiala lor.
  Ale naibii sigurante clasice erau la oferta si bineinteles mult mai ieftine decat in tara dar nu am crezut ca imi voi aminti cu asa placere de ele.

2 comentarii:

  1. si mie mi s-a intamplat. chiar cautam o carte si-am gasit o frunza. o frunza care inca traieste in uscaciunea ei. o amintire mai mult decat draga...poate ca si tu, altadata, cand vei cauta ceva, vei mai da de lucruri ce-ti vor trezi amintiri placute...

    RăspundețiȘtergere
  2. ...asa este intotdeauna... cand cauti ceva prin lucrurile vechi.

    RăspundețiȘtergere